woensdag 7 augustus 2013

Sleek Idivine Oh so special palette.

Ik bezit nu al een tijdje de Sleek idivine paletten in 'Respect' en 'Ultra mattes v2 Darks'. Deze zijn allebei erg mooi, maar ik had ook nog de Sleek idivine Oh so special op het oog. Op een dag kon ik mij niet meer beheersen en heb deze besteld.

De verpakking is net zoals alle andere idivine paletten van Sleek. Het palet zit in een kartonnen doosje met de naam op de voorkant en de ingrediƫnten op de achterkant. De voorkant van elk doosje is wel iets anders per palet, vanwege de kleuren. De oogschaduws zelf zitten in een zwarte houder en hebben allemaal een naam. Bij elk palet krijg je ook een spons-applicator erbij, die in een speciale houder zit.

In het palet zitten verschillende finishes. Er zitten zowel matte als shimmer finisches in. Je hebt qua kleuren genoeg variatie. Je hebt mooie roze-tinten, bruintinten en je hebt nog twee andere. Dat zijn een soort zilveren en een zwarte oogschaduw.


De pigmentatie van de oogschaduws zijn erg goed en ze zijn zeker niet lastig om te blenden. Bij een aantal oogschaduws, vooral de donkere, heb je kans op fall out. Dit is echter het enige nadeel dat ik kan vinden bij dit palet. Ik ben zeker tevreden en ga nog op zoek naar andere paletten van Sleek. De paletten van Sleek kun je kopen in verschillende webshops, onder andere Alice&Jo, Boozyshop en Enchantra voor rond de 10 euro.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten