woensdag 7 augustus 2013

Revlon Lipsticks: Rosy Nude en Raspberry.

Op het internet is er veel tevredenheid over de lipproducten van het merk Revlon. In een drogisterij, in een nabijgelegen dorp, was ik erg blij toen ik dit merk tegenkwam. Dit omdat ik graag lipsticks voor deze blog wilde testen. Ik nam twee lipsticks van de Colorburst collectie mee om te proberen. De kleuren die ik meenam waren Rosy Nude en Raspberry. Als je verder leest, kom je erachter wat ik van deze lipsticks vind.

Ik ben zeer onder de indruk van de verpakkingen van de lipsticks. Ik vind het er erg chique uitzien. Dit komt met name door de matzwarte kleur en de patronen van de tubes. Ik vind het heel fijn dat de kleuren (en de namen) met een sticker onder de verpakkingen worden weergegeven, maar ook dat je bovenop de tubes kunt zien welke kleuren het zijn.


Rosy Nude is een donkere, nude kleur met een roze ondertoon. Het is iets donkerder dan de nude lipsticks die wij gewend zijn. Het geeft mijn lippen een boost qua kleur.
Raspberry is een donkerroze kleur, in de richting van rood. Deze kleur is mooi voor als je iets meer wilt met je lippen, zonder dat het te veel knalt.


De lipsticks kun je fijn en soepel aanbrengen. De lipstick brengt de kleur licht aan, maar je kunt de pigmentatie goed opbouwen. Dit kun je doen om een diepere kleur te krijgen. Het blijft niet de gehele dag zitten, dus je moet gedurende de dag de lipsticks bijwerken. De lipsticks drogen de lippen niet uit en geven de lippen een mooie finish. Rosy Nude droogt de lippen iets meer uit dan Raspberry.

Ik vind deze lipsticks fijn en ik vind het juist prettig dat zij de kleur licht aanbrengen. Ook stoor ik mij er niet aan om het gedurende de dag bij te werken. De kleuren vind ik mooi en zal zeker nog andere kleuren proberen. 

Als je lokale drogist het merk Revlon niet verkoopt, kun je altijd nog webshops vinden die het wel verkopen. Bijvoorbeeld bij Boozyshop kun je ze bestellen voor de prijs van 9,95 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten