maandag 26 augustus 2013

ELF lipsticks: Classy en Gypsy.

Eigenlijk ben ik nog op zoek naar de lipstick die perfect bij mij past. Op eyeslipsface.nl zag ik lipsticks voor een goedkoop prijsje en ik besloot om deze te proberen. Ik had twee kleuren gekozen, die ik graag nog wilde testen. Deze kleuren zijn Classy en Gypsy.

De lipsticks komen in plastic, zilveren tubes. Door het doorzichtige plastic heen, kun je de kleur van de lipstick zien. Met grote letters staat ELF op de tubes. De dop kun je er zo af trekken en je kunt de lipstick omhoog draaien. Het omhoog draaien van de lipstick kan wel iets zwaarder gaan, dan je gewend bent. Ook verdwijnen de letters na een tijdje van de verpakking.

Classy is een lichroze kleur. Deze lipstick voelt heel romig aan. Daardoor was ik bang dat hij niet lang bleef zitten. Met lipliner viel het nog wel mee, maar het is niet super. Ook de kleur past niet bij mij. Het is te licht voor mijn lipkleur en de kleur van mijn gezicht.
Gypsy is een soort donker roze kleur. Het is bijna de kleur van een framboos. Deze lipstick is iets droger dan Classy. Dit vind ik persoonlijk fijner. Ook vind ik deze kleur beter bij mij staan.
De pigmentatie van de lipsticks zijn goed. Als je meer kleur wilt, kun je het ook nog opbouwen door meer lipstick aan te brengen. Ze drogen de lippen amper uit. Sommige lipstickdragers zullen misschien onder Gypsy een lippenbalsem willen dragen, omdat deze meer uitdroogt dan Classy.
De lipsticks zijn erg goedkoop. Ze zijn 1 euro per stuk. Ik zou ze zeker aanraden aan mensen die een laag budget hebben. Je kunt ze bestellen op eyeslipsface.nl.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten