maandag 26 augustus 2013

Garnier Pure 3 in 1 complete reinging.

Ik had al een hele tijd een onrustige huid. Rare rode plekjes en puistjes die heel diep in de huid lagen waren iedere dag aanwezig. Mijn gezichtsverzorgende producten die ik normaal gebruikte hielpen allemaal niet, dus wilde ik iets nieuws proberen. In de supermarkt kwam ik de Garnier Pure 3 in 1 complete reiniging tegen. Op de verpakking stond dat het goed tegen onzuiverheden werkt, dus besloot ik het een kans te geven.
De Garnier 3 in 1 complete reiniging bevat salicylzuur en een mineral complex. Van salicylzuur is bekend dat het tegen puistjes helpt, dus dat is zeker een pluspunt. Het product heeft drie effecten: een reiniger, een scrub en een masker. Een geconstateerde effectiviteit van de reiniging is dat het overtollig talg verwijderend bij 89% van de vrijwilligers. Bij de scrub is dat het de poriën zuivert bij 88% vrijwilligers en bij de masker is dat het de teint egaliseert bij 91% van de vrijwilligers. De cijfers zijn in elk geval positief!

In de beschrijving staat dat de reiniger verrijkt is met zink met seboregulerende eigenschappen en extract van Smithsoniet. De reiniger verwijdert onzuiverheden en reinigt de huid intens. Je brengt de reiniger dagelijks aan op een vochtige gezicht en masseert het licht in. Vervolgens moet je het goed afspoelen.
De scrub bevat pluimsteen om de dode huidcellen te verwijderen en de poriën te ontstoppen. De scrub masseer je met ronddraaiende bewegingen in, met nadruk op het voorhoofd, de neus en de kin. Daarna moet je dit weer goed afspoelen.
De masker is verrijkt met witte klei en hij vermindert het glimmen van de huid. De masker breng je 2 of 3 keer in de week op een droog gezicht aan. Vervolgens laat je het 3 minuten intrekken en daarna moet je het goed afspoelen. Bij het aanbrengen moet je de oogcontouren vermijden.

De Garnier 3 in 1 complete reiniging is goed uit te smeren en af te spoelen. Bij het afspoelen van de reiniger voel je een fris gevoel, die na het afspoelen meteen weg is. Na het afdrogen van je gezicht voel je wel dat je gezicht helemaal gestript is van het vuil, maar ook van zijn oliën. Na het aanbrengen van crème voel je daar gelukkig niets meer  van. Je huid heeft daarna wel een frisse en gezonde uitstraling.
Tijdens het scrubben voel je de korrels over je huid gaan. Dit zorgt voor het verwijderen van de dode huidcellen. Na het afspoelen voel je weer dat frisse gevoel. Dit keer met name in je T-zone, omdat je daar de scrub goed moet in masseren. Ook na het scrubben voel je dat je gezicht gestript is, dus moet je weer crème gebruiken. Na het scrubben voelt de huid weer zacht aan.
Na het aanbrengen van de masker voel je weer dat frisse gevoel en dat blijf je voelen tot de masker droog is. Wanneer het masker droog is, trekt het gevoel weg en dan kun je het eraf spoelen. Mijn huid ziet er daarna weer gezond en egaal uit.

De Garnier Pure 3 in 1 complete reiniging heb ik nu ongeveer 2 maanden in gebruik en het heeft zeker geholpen om mijn huid weer rustig te krijgen. Ik heb nu geen rode plekjes meer. Zo nu en dan nog wel een puistje, maar niet meer die diep onder de huid liggen. Ik zou voorstellen aan mensen met acneproblemen om dit in ieder geval te proberen. Ik ben in ieder geval positief.
 Laat mij weten wat jullie doen aan een onrustige of acnegevoelige huid. Er zijn vast meer producten of middeltjes die ons kunnen helpen om acne tegen te gaan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten