donderdag 29 augustus 2013

Essence all about matt! fixing compact powder.

Na Rimmel stay matte powder was ik op zoek naar een andere, goede poeder om mijn gezicht mee te poederen. Ik wilde wel dat het niet al te duur was en dat het goed werkte. Van verschillende mensen hoorde ik dat de Essence all about matt! een goede poeder was, dus heb ik deze meegenomen.

De poeder komt in een ronde, doorzichtige verpakking. De naam is weergegeven met rode letters. Op de achterkant vind je een beschrijving van wat je allemaal kunt bereiken met deze poeder. Deze poeder bevat geen spiegel, zoals andere poeders dat vaak wel hebben. De poeder zelf is wit met een patroon erin aan de onderkant.

Bij het aanbrengen matteert de poeder meteen je gezicht. Het is een witte compactpoeder, maar gelukkig laat het geen witte waas achter. De poeder kan je heel goed helpen om blush en bronzer beter te blenden met je foundation. Aan het einde van de dag gaat mijn t-zone wel iets glimmen, maar dit is zo opgelost met oilcontrol paper of het opnieuw aanbrengen van een beetje poeder.

Ik ben zeer tevreden over deze poeder. De Essence all about matt! heeft een plekje gevonden in mijn make-uptas en ik gebruik het nu dagelijks. Het houdt mijn make-up goed op zijn plek en het blendt goed de blush en bronzer met mijn foundation. Dit is een echte aanrader.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten