vrijdag 16 augustus 2013

Max eyelashes.

Soms wil je meer nadruk op je ogen leggen. Meestal wil je dit wanneer je uitgenodigd bent voor een gala of een jubileum. Hierbij kunnen nepwimpers je helpen. In de Action zag ik deze nepwimpers van Max en ik wilde ze proberen.
De nepwimpers zitten in kartonnen doosjes. De wimpers zelf zijn op een stuk plastic geplakt. Er is wimperlijm bij elke paar wimpers.
De wimpers zijn vrij dramatisch en lang. Ze zijn allemaal van plastic. De band van de wimpers is best stijf, dus dat moet je eerst losser buigen. Ook zijn de wimpers te groot voor mijn ogen. Daardoor moest ik ze bijknippen voor gebruik.

De wimperlijm komt in een tube. Je kan het nog wel redelijk aanbrengen op de band van de wimpers. Toch is er kans dat het op de wimpers zelf komt. De lijm op zich gaat wel. Het droogt vrij snel en wanneer het droog is, zie je er weinig van. Het houdt de wimpers redelijk goed op zijn plek.

De eerste set wimpers blijft wel zitten. De tweede set wimpers krijg je met moeite op je oogleden. Als je het dan gelukt is, blijft het niet goed zitten. De laatste is helemaal niet op je ooglid te krijgen. Dit komt allemaal door de stijve band.


 Ook blijft de lijm, waarmee de wimpers aan het plastic geplakt zijn, erg op de band en tussen de wimpers zelf kleven. Je krijgt het er amper af en in sommige gevallen helemaal niet.

Ik ben helemaal niet tevreden met deze nepwimpers van MAX en helaas zijn ze al in de prullenbak beland, behalve de eerste paar wimpers. Ik zou ze niet aanraden aan zowel beginners als professionele nepwimperdragers. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten