woensdag 7 augustus 2013

ELF Shimmer Facial Whip in Spotlight.

Een mooie highlighter kan zorgen voor een gezonde gloed en een mooi effect op je gezicht. Highlighters heb je in verschillende formules, zoals poeder, crême, vloeibaar enz. Ik had een aantal dingen besteld van de ELF-site en deze bevatte onder andere de ELF Shimmer Facial Whip in de kleur 'Spotlight'. Hier lees je wat ik ervan vind.

De highlighter zit in een doorschijnende, kleine tube met een draaidop. De naam van het product kun je op de voorkant vinden en de kleur is in hele kleine letters op de dop weergegeven. De kleur 'Spotlight' is nieuw, samen met 'Golden Peach'. 'Spotlight' heeft een zilverkleurige shimmer. Je kunt daarnaast nog uit vier andere kleuren kiezen.

Je moet het product goed schudden voor gebruik. In het begin komt er meer vloeistof dan shimmer uit. Later wordt de vloeistof wat dikker en is deze meer vermengd met de shimmer. Als je het aanbrengt, gaat het blenden wel redelijk. Het blijft echter niet de gehele dag zitten. Het ruikt allemaal erg chemisch en die geur vind ik erg smerig.

In het kort ben ik niet tevreden over deze highlighter en verdwijnt deze in de prullenmand. Je krijgt elke keer meer vloeistof, dan shimmer. Ook blijft het niet goed zitten en ruikt het allemaal erg chemisch. Misschien dat ik nog andere kleuren ga bestellen om te vergelijken, maar dat bewaar ik voor later.
De ELF Shimmer Facial Whips is verkrijgbaar op de website www.eyeslipsface.nl en kosten 1 euro.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten