vrijdag 26 juli 2013

Only You nagellak Call me irresistable en Pink Kiss.

Op mijn verjaardag ben ik verschrikkelijk verwend door familie en vrienden. Bij één van de cadeaus zaten twee lakjes van Only You in de kleuren Call me Irresistable en Pink Kiss. Ik vond ze weer in de la en ik heb besloten om ze voor jullie te testen.

De lakjes zitten in een rond potje en elk lakje heeft een naam. Het kwastje is breed en dat is één van de redenen waarom ik dit een fijne nagellak vind. De nagellak zelf is ook dikker, dan ik gewend ben. Dat ik vind juist heel fijn werken.

Call me Irresistable is een paarse kleur met blauwe ondertoon. Het dekt goed en het droogt echt super fijn. Het heeft na het drogen een hele mooie finish.
Pink Kiss is een donkerroze kleur. Zo'n kleur had ik nog niet, dus ik was heel benieuwd naar deze nagellak. Ook deze nagellak dekt net zo goed als Call me Irresistable en droogt net zo fijn en snel. De pigmentatie is bij beide kleuren heel goed.

Ik ben heel erg blij met deze nagellakken en zal ze zeker vaker dragen. Ik zou ze zeker aanraden aan andere mensen, vrienden en familie! De Only You nagellakken zijn te koop bij ICI Paris XL voor de prijs van 5,54 euro per stuk. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten