woensdag 21 augustus 2013

Teeez early pigments powder: Icy en Gutsy.

Soms wil jij je ooglook wat speciaals geven, zodat je ogen nog meer opvallen. Hier heb je verschillende manieren voor. Één van die manieren is een mooie glans of glitter toevoegen aan je look. Hiervoor kun je onder andere de Teeez pearly pigment powders goed voor gebruiken.

De pearly pigment powders komen in plastic balletjes, die je in het midden open kunt draaien. Als je het hebt opengedraaid, dan zie je een bodem met vierkante gaatjes erin. Dit zorgt ervoor dat je niet teveel van het product oppakt met je kwast. De overige poeder zit daar namelijk weer onder.

Icy is een witte poeder en heeft een zilveren en witte shimmer. Hiermee kun je meer glamour aan je ooglook geven. Je kunt het bijvoorbeeld aanbrengen in je binnenste ooghoek, onder je wenkbrauw of juist in het midden van je ooglid.
Gutsy heeft een huidskleurige kleur en heeft ook een zilveren shimmer. Ik gebruik deze vaak om een natuurlijke ooglook meer glans te geven. 
De poeders voelen zacht aan. Je kunt de pearly pigment powders het beste aanbrengen met een vochtige kwast. Als je wilt dat het de gehele dag blijft zitten, dan kun je eventueel een doorzichtige gel op je oogleden aanbrengen en de pearly pigment powder daaroverheen aanbrengen.

Bij de volgende looks die ik met deze pearly pigment powders heb gemaakt, vond ik dat niet nodig. Bij de eerste look heb ik eerst een witte oogschaduw op het gehele bewegend ooglid aangebracht. Vervolgens heb ik mijn arcadeboog aangezet met een bruine oogschaduw. Daarna heb ik de pearl pigment powder in Icy over de witte oogschaduw aangebracht. Dit geeft de witte oogschaduw een heel mooi effect. Als laatste heb ik eyeliner aangebracht en mascara op gedaan.
Bij de tweede look heb ik een oogschaduw genomen die een tint donkerder is dan mijn eigen huidskleur en deze over het gehele bewegend ooglid aangebracht. Daarna heb ik mijn arcadeboog aangezet met een lichtbruine kleur. Vervolgens heb ik de pearly pigment powder in Gutsy over het gehele bewegend ooglid gedaan. Als laatste heb ik mascara op gedaan.

Ik vind dit leuke producten om te gebruiken. Hiermee kun jij je ooglook iets verassends geven. Ik vond het met name leuk om het te proberen, omdat ik nog nooit zoiets heb gebruikt. Laat mij weten wat jullie vinden van het feit dat ik er nu ook looks bij doe. Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten