donderdag 22 augustus 2013

Etos Highlighting Illuminizer

Ik was in de Etosschap aan het kijken voor make-up die ik eventueel nog nodig had. Toen viel mijn oog op een kleine, witte tube. Ik pakte het op en kwam er na een tijdje achter dat het een vloeibare highlighter was. Omdat die van ELF tegenviel en ik nog een nieuwe vloeibare highlighter wilde, nam ik deze mee.
De verpakking is een witte tube met zilveren belijning en letters. Het valt zeker wel op in het schap. Onder de draaidop vind je een tuitje. Hiermee kun je goed regelen hoeveel product je wilt. Ook vind ik dit hygiƫnisch. Er zit 12 ml van het product in de tube. Je gebruikt er per keer heel weinig van, dus je kunt er wel een enige tijd mee doen.

De vloeistof is wit en heeft als een drupje een parelachtige glas. Als je het uitsmeert en blend, krijg je een mooie, gouden glans op de plekken waar je het hebt aangebracht. Het komt makkelijk uit de tube en is makkelijk aan te brengen en te blenden.

Ik vind dit een hele mooie highlighter, omdat hij heel subtiel is en toch een verschil maakt in je gezicht. Het is ook makkelijk om te gebruiken en je hebt geen kwast nodig. Je kunt alles met (schone) handen doen. Kortom ben ik erg tevreden en ik gebruik het nu dagelijks.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten