vrijdag 23 augustus 2013

The Bodyshop Vitamine E Face Mist.

In The Bodyshop zag ik de verkoopster iets op het gezicht van mijn schoonzusje sprayen. Ik was meteen nieuwsgierig en vroeg wat het was. De verkoopster vertelde mij dat het The Bodyshop Vitamine E Face Mist was en waar je het allemaal voor kon gebruiken. Hier lees je wat ik ervan vind en waar ik het voor gebruik.
 
The Bodyshop Vitamine E Face Mist komt in een lichtroze fles van 100 ml. Het heeft een doorzichtige dop en daardoor heen kun je de sprayknop zien. Het bevat onder andere panthenol en rozenwater. Dit zorgt voor een fris gevoel en een zoete geur, zodra het in contact komt met je huid. Met 2 รก 3 keer sprayen kun jij je hele gezicht doen.

De Face Mist geeft je een fris gevoel en geeft je het gevoel dat je weer wakker word. Je kunt je oogschaduwkwast ermee bevochtigen, zodat je meer oogschaduw oppakt en aanbrengt. Het is ook geschikt om je make-up mee te zetten. Make -up lijkt na gebruik minder poederig en de foundation en concealer blijven iets beter op hun plek. Na een uur gaat mijn huid wel glimmen en dat vind ik wel een beetje jammer. Het is ook best prijzig. Voor een flesje met 100 ml Face Mist betaal je 12 euro.

Ik denk ik niet dat ik het weer ga aanschaffen. Ik vind het best prijzig en het maakt mijn huid al na een uur aan het glimmen. Het geeft wel een fris gevoel en je make -up blijft iets langer zitten, maar hier kan ik ook andere producten voor gebruiken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten