woensdag 28 augustus 2013

Hema Eyebrowpencil en Eyebrowgel.

Nu mijn haar lichter is, moest ik een nieuwe wenkbrauwpotlood halen, die dichtbij mijn haarkleur is. Ook had ik een nieuwe wenkbrauwgel nodig, omdat de vorige vies begon te worden. Ik heb nieuwe wenkbrauwpotlood -en gel opgehaald bij de Hema en ik was benieuwd naar wat ik van hun wenkbrauwproducten vond.

Ik heb de lichtste kleur van de wenkbrauwpotloden meegenomen. Het is een soort asblonde kleur. De potlood heeft twee kanten. Aan de ene kant heb je een borsteltje om je wenkbrauwen mee te borstelen. Aan de andere kant vind je de potlood, waarmee jij je wenkbrauwen mee invult. De potlood is wel hard en daardoor moet je wel drukken om er kleur vanaf te krijgen. Voor de rest vind ik de kleur heel goed en vult het mijn wenkbrauwen tot nu toe prima in.
Voor de wenkbrauwgel heb ik gekozen voor een doorzichtige wenkbrauwgel. In de winkel kun je ook kiezen voor een gel met een kleur. Je brengt de wenkbrauwgel aan met een soort mascaraborsteltje. De gel is niet te dik of te dun en daardoor is het prima aan te brengen. Het houdt de haartjes van mijn wenkbrauwen goed op zijn plek en het blijft gedurende de dag goed zitten. 

Het werkt allemaal prima. Ik kan zeker de wenkbrauwgel waarderen. Persoonlijk had ik liever dat de wenkbrauwpotlood iets zachter was, zodat je niet zo hard hoeft te drukken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten