zaterdag 2 augustus 2014

Lush Breath of fresh air.

Na vele malen gebruik was mijn toner nu eindelijk op. Maar dan komt er een moeilijke taak. Welke toner zal ik nu proberen? De toner dat ik eerst had, droogde de huid op mijn wangen op een gegeven moment zo dermate uit, dat ik eigenlijk ook een nieuwe moest. Maar ja, welke? Op vele sites had ik gelezen dat Lush goede skincareproducten heeft. Ik nam een kijkje op hun site en besloot Lush Breath of fresh air te bestellen. Hier lees je wat ik er tot nu toe van vind. 
De Lush Breath of fresh air komt in een zwart, matte flacon met doorzichtige dop en sprayknop. De belettering is wit, wat het heel duidelijk maakt tegen de zwarte achtergrond. Het flacon bevat 100 gram toner water. Onder de naam op de voorkant vind je een korte beschrijving. Op de zijkant vind je de gebruiksaanwijzing.
Volgens de gebruiksaanwijzing kun je deze tonerwater direct op je gezicht sprayen, maar je kunt het ook eerst op een wattenschijfje sprayen en dan op je gezicht aanbrengen. Persoonlijk doe ik het laatste, zodat ik zeker weet dat het op elk plekje van mijn gezicht wordt aangebracht.
De geur van deze tonerwater heeft wel iets van de zee, maar er zit ook een bloemige geur in. Het is zeker geen onprettige of overheersende geur. De toner zelf kan wel iets uitdrogen bij mensen met een droog huidtype. Voor mensen met een combinatie, normale of vette huid kan dit een fijne toner zijn. Het doet zijn werk en zorgt ervoor dat de huid fris voelt na gebruik.
Ik vind dit een fijne toner water. Het is gemakkelijk in gebruik en doet zijn werk. Mijn huid voelt schoon en fris aan na gebruik. De geur vind ik persoonlijk wel prettig. Het is zeker niet sterk en overheersend. Het droogt mijn huid op mijn wangen (wat droger is dan de rest) iets uit, maar niet in die mate dat het irriterend is. Voor mijn t-zone is dit prima spul!

Wat is jullie favoriete toner? Ik ben altijd wel in voor iets nieuws! Je kunt het mij laten weten in de opmerkingen. Bedankt voor het lezen en hopelijk tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten