maandag 25 augustus 2014

Hugo Boss Orange.

Je hebt van die webshops waar je een verlanglijstje op kunt samenstellen. Op verschillende webshops heb ik zo'n verlanglijstje. Op één van deze lijstjes stond Hugo Boss Orange al een geruime tijd. Op een dag was ik boodschappen aan het doen in de Kruidvat en er stond naast de kassa een stellage met parfum, die werden verkocht met veel korting. Op één van de planken zag ik Hugo Boss Orange staan voor een goede prijs. Dit kon ik natuurlijk niet weerstaan en heb het in mijn winkelmandje gelegd. Hier lees je of het terecht op mijn verlanglijstje stond of dat ik er spijt van heb.
Hugo Boss Orangje zit in een lang, rechthoekig flacon van 50 ml. De flacon en vierkanten dop hebben een soort metalen zijkant, bovenkant en onderkant. De voor en achterkant hebben ribbels in de vorm van geslepen edelstenen.
Ik ben blijkbaar dol op bloemig-fruitige geuren. Hugo Boss Orange is ook zo'n geur. Het heeft al hoofdnoot van zoete appeltjes, De hartnoot bestaat uit witte bloemen en oranjebloesem. Als basisnoot heeft Hugo Boss Orange vanille, sandelhout en olijfhout.
Ik vind dit een lekkere bloemig-fruitige geur. Het is niet een overheersende geur, dus het is gemakkelijk te dragen. Het is een heerlijke geur voor in de zomer en de lente. Bij mij blijft het helaas niet erg lang hangen. Halverwege de dag moet ik dit opnieuw op mijn lichaam sprayen. Dit vind ik niet erg, omdat het zo lekker ruikt. Ik draag het bijna dagelijks en zal dit gelukkig blijven doen. Het heeft dus terecht op mijn verlanglijstje gestaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten