dinsdag 5 augustus 2014

Max Factor 2000 Calorie dramatic volume mascara.

 Mascara is iets wat ik elke dag gebruik. Zelfs op de dagen dat ik weinig tot geen make-up draag, draag ik altijd mascara. Het is gemakkelijk, snel en door deze simpele stap lijk je meer wakker. Oftewel mascara is onmisbaar in mijn make-uptas. Dit keer gebruik ik de Max Factor 2000 Calorie dramatic volume mascara.
De verpakking vind ik niet erg bijzonder. Het is zwart met gouden belettering. Het geheel is van plastic.
Over het borsteltje maakte ik mij zorgen. Meestal zijn mascara's met zulke borsteltjes geen succes bij mij. Tijdens het aanbrengen van deze mascara mors ik mascara op mijn oogleden. Dit komt doordat de haartjes van dit borsteltje te dicht bij elkaar staan. Hierdoor kan ik niet goed bij de basis van de wimpers komen. Als ik dan te hard druk, schiet ik mijn wimpers voorbij en komt het borsteltje op mijn oogleden terecht. Het borsteltje vind ik inderdaad dus niks.
Na het aanbrengen van twee laagjes mascara vind ik mijn wimpers nog niet donker genoeg. Het borsteltje verdeeld de mascara niet goed over de wimpers, waardoor sommige wimpers donkerder zijn dan andere. Ook heb ik dan nog niet de volume dat ik graag zou willen. De mascara geeft wel lengte aan mijn wimpers, maar dat is het dan ook wel.
Deze Max Factor mascara blijft over het algemeen wel goed zitten. Na een aantal uur merk je wel dat het langzaam begint af te brokkelen en zie je zwarte stukjes mascara onder je ogen liggen. Voor de rest houdt het wel prima.

Kortom ben ik absoluut geen fan van deze mascara. De verpakking vind ik niet spectaculair en over de formule ben ik helemaal niet te spreken. Het aanbrengen is lastig en ik mors altijd mascara op mijn oogleden. Het borsteltje verdeelt de mascara niet goed, waardoor sommige wimpers donkerder zijn dan de anderen en het geeft weinig volume. Als het op is, ben ik blij dat ik het in de prullenmand mag gooien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten