zondag 24 augustus 2014

MUA Undress Your Skin shimmer highlighter.

Een hele tijd heb ik highlighters gebruikt met een gouden -of champagnekleurige glans. Deze kleuren passen ook het beste bij mijn huidkleur. Tijdens een tripje naar de Kruidvat in Oosterwolde met mijn schoonzusje kwam ik een hele andere highlighter tegen. Zodra ik het zag, wist ik dat ik deze wilde proberen. Zo kwam MUA Undress Your Skin shimmer highlighter in mijn winkelmandje terecht.
MUA Undress Your Skin shimmer highlighter komt in een rond, wit, plastic doosje met een doorzichtige deksel. Op de achterkant vind je een beschrijving en de ingrediënten.
De highlighter zelf heeft een golvend patroon. Hierdoor kun je goed zien wat voor kleur en shimmer het heeft. Het heeft een parelachtige kleur met een roze shimmer. De highlighter voelt zacht aan en is gemakkelijk op te pakken met een kwast. Het komt mooi en egaal op de huid. Vooral niet te heftig, dus je kunt de intensiteit gemakkelijk laagje voor laagje opbouwen. Een makkelijke highlighter om te gebruiken.
 Ook al vind ik dit een fijne highlighter dat mooi op de huid aangebracht kan worden, toch vind ik het niet bij mijn huidskleur passen. Hierdoor merk ik dat ik het eigenlijk te weinig gebruik en dat ik toch weer terugval op mijn andere highlighters. Dit is natuurlijk zonde, maar toch waar.
Ik ben ervan overtuigd dat ik voor dit product wel een andere manier of plaats vind om te gebruiken, maar helaas niet als highlighter.
Wat is jullie favoriete highlighter? Je kunt het ons laten weten in de opmerkingen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten