vrijdag 29 augustus 2014

L'oréal Superliner Gel Intenza.

Mijn geleyeliner van Essence was helemaal uitgedroogd. Hier baalde ik ontzettend van, omdat Essence deze niet meer in hun vast assortiment heeft. Ik was helemaal weg van die geleyeliner, maar was gedwongen op zoek te gaan naar een andere. Ik ging naar de winkel en besloot de L'oréal Superliner Gel Intenza mee te nemen.
De geleyeliner komt in een goud met zwart doosje, dat past bij het potje en de kwast. Het potje zelf is van glas en het heeft een gouden dop. Het lijkt een gewoon potje, maar waar de geleyeliner in zit, is beduidend kleiner. Dat is in eerste instantie jammer. Je denkt namelijk dat je meer krijgt, maar dat blijkt bij het openen van het potje tegen te vallen. Toch is het meer dan genoeg om te gebruiken voor het uitdroogt, dus het lijkt mij verder geen probleem.
Het kleine kwastje is zwart met gouden belettering. Het is een klein, plat kwastje. Ik vind het niet echt geschikt en het werkt absoluut niet fijn. Daarom pak ik liever een andere eyelinerkwast.
De L'oreál geleyeliner is erg romig en zacht. Dit maakt het maken van een mooie lijn erg gemakkelijk. Het heeft wel een minuutje nodig om te drogen, maar het smeert niet op de oogleden. De lijn is vanaf de eerste aanzet al goed zwart. Je hoeft niet weer over dezelfde lijn te gaan. Deze geleyeliner blijft een lange tijd goed zitten. Het vervaagt iets bij de uiteindes, maar dat is pas na ongeveer zes uren. Het is dus qua formule heel erg goed.
Ik vind dit een erg fijne eyeliner. Je kunt er snel en gemakkelijk een strakke, zwarte lijn mee zetten. Dit komt door de formule. Je krijgt ook de juiste hoeveelheid om te gebruiken, voor de geleyeliner uitdroogt. Ook al lijkt er weinig in het potje te zitten.
Ik ben niet te spreken over het platte kwastje, dat ze je erbij geven. Ik vind het praktisch niet te gebruiken. Daarom pak ik een andere kwast bij deze eyeliner. Maar gelukkig heb ik het niet gekocht vanwege het kwastje, maar vanwege de eyeliner en daar ben ik heel tevreden over. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten