zaterdag 9 augustus 2014

Tangle Teezer: The Original.

Mijn haar krijgt het regelmatig veel te verduren door de behandelingen van de kapper, het stylen en dat soort zaken. Ik laat mijn haar nu groeien en kom nu op het punt dat ik het moet borstelen. Ik merkte de laatste tijd dat mijn borstel heel erg aan mijn haar trok. Met name als het nat was en dat beviel mij niet. Bij Haarstudio Winan gebruiken ze regelmatig de Tangle Teezer om het haar te borstelen. Ik vond het wel het proberen waard en heb een Tangle Teezer besteld.
 Laten we beginnen met de vorm van de borstel, aangezien deze vrij bijzonder is. Door de vorm van de Tangle Teezer zou de druk dat je uitoefent op je haar gelijk zijn, waardoor de schade aan je haar beperkt wordt. Hierdoor zou na verloop van tijd je haar gezonder en sterker aanvoelen. Je komt gemakkelijk door zowel droog, als nat haar met deze borstel. De vorm zorgt er ook voor dat de borstel lekker in je hand ligt.
De tanden samen met de vorm van de borstel zorgen voor het pijnloos en gemakkelijk ontklitten van je haar. Tijdens het borstelen zou de Tangle Teezer je ook een fijne hoofdmassage geven, zelfs voor de gevoelige hoofdhuid.
Ik heb tijdens het gebruik van de Tangle Teezer geen last meer gehad van pijnlijk ontklitten van mijn haar. Het maakt niet uit of mijn haar nat of droog is, de Tangle Teezer komt er gemakkelijk doorheen. Het ligt zeker lekker in de hand en is dus gemakkelijk in gebruik. De Tangle Teezer voelt inderdaad erg fijn op de hoofdhuid. Je zou het inderdaad een massage kunnen noemen. Mijn haar voelt na het gebruik van de Tangle Teezer veel beter aan, dan wanneer ik mijn oude borstel gebruik. Ik gebruik het nu een tijdje en ik vind dat mijn haar gezonder en sterker aanvoelt.

Kortom vind ik de Tangle Teezer een topper. Mijn haar voelt nu een stuk beter aan, dan wanneer ik mijn oude borstel gebruik. Ik ben ervan overtuigd dat mijn haar nu sterker en gezonder zal groeien tot de lengte dat ik graag wil.
Welke borstel gebruiken jullie nu? Hebben jullie nog andere tips voor het groeien van gezond en sterk haar? Je kan het ons laten weten in de opmerkingen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten