donderdag 14 augustus 2014

Lancôme La Vie Est Belle.

Ik had een aantal maanden hard gewerkt en ik wilde mijzelf verwennen met een heerlijke parfum. Ik ging naar de Douglas om lekker te gaan ruiken aan verschillende parfums om er vervolgens één uit te kiezen. De parfum dat ik koos was de La Vie Est Belle van Lancôme.
La Vie Est Belle van Lancôme zit in een unieke flacon. Ik heb in ieder geval nog nooit een parfum in zo'n flacon gezien. Ik heb ergens gelezen dat het de vorm van een glimlach moet voorstellen en daar lijkt het inderdaad op. Het flacon heeft een vierkanten dop en om de hals bevind zich een grijze strik.
Volgens de informatie op de site van Douglas is deze geur speciaal ontwikkeld voor Lancôme door drie toonaangevende Franse parfumeurs. Deze parfumeurs zijn Anne Flipo, Dominique Ropion en Olivier Polge.
De hartnoten van deze parfum zijn de pure extracten van iris, Arabische jasmijn en oranjebloesem. De topnoten zijn peer en zwarte bes. Als diepere basis noot heeft deze parfum patchoeli, praline en vanille. Dit geeft de parfum de unieke bloemige en fruitige geur.
Ik vind het flacon prachtig en ik vind alles aan de geur heerlijk. Ik ben dol op de geur en als het kon droeg ik het elke dag. Helaas heb ik een flacon van 30 ml, dus ik doe het rustig aan. Ik zou deze geur bij iedereen aanraden, van jong tot oud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten