dinsdag 26 augustus 2014

MUA Undressed en Undress Me Too.

Veel Britse bloggers en Youtubers hebben gesproken over de oogschaduwpaletten van MUA.Vaak waren de reviews positief. Toen het zusje van mijn vriend en ik in de Kruidvat in Oosterwolde waren, nam ik niet alleen de highlighter mee. Ook nam ik de beroemde oogschaduwpaletten mee. De MUA Undressed -en Undress Me Too oogschaduwpaletten.
De oogschaduwpaletten van MUA hebben een lichte, plastic verpakking. Door de doorzichtige deksel kun je de kleuren van de oogschaduws zien. Op de achterkant vind je een (zeer) korte beschrijving van het pallet, de ingrediënten en de namen van de oogschaduws.
Beide oogschaduwpaletten hebben oogschaduws met natuurlijke kleuren. Het zouden ook hele goede dupes zijn van Urban Decay Naked en Naked 2 paletten, maar helaas kan ik dit niet voor jullie controleren. Ik heb namelijk geen van beide.
MUA Undressed heeft drie oogschaduws met een matte finish en de rest heeft een shimmer.
 Puff-Roze Ash-Fawn-Gild-Hazel-Lion.
Bronze Ore-Burnished Brown-Tawny-Henna-Fuel-Cool Grey.

MUA Undress Me Too heeft vier oogschaduws met een matte finish en de rest heeft een shimmer.
 Naked-Devotion-Shy-Fiery-Lavish-Dreamy.
Tranquil-Exposed-Reveal-Wink-Obsessed-Corrupt.

Van beide paletten vind ik de pigmentatie van de matte oogschaduws tegenvallen. De pigmentatie van de oogschaduws met een shimmer is daarentegen super goed! De kleuren in beide paletten vind ik erg mooi.  Sommige oogschaduws zijn wat poederig, maar je kunt er nog prima mee werken. De oogschaduws zijn ook gemakkelijk te blenden. Ik merk dat ik deze paletten nu vaker gebruik, dan de duurdere paletten die ik heb. Dat zegt denk ik wel genoeg over hoe ik over deze paletten denk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten