dinsdag 2 september 2014

NYX buttergloss: Crême Brulee, Tiramisu en Strawberry Parfait.

Een mooie glans op je lippen schept een beeld van gezonde lippen. Een extra kleurtje is ook altijd goed meegenomen. Een lipstick kan in sommige gevallen 'too much' zijn, dus een lipgloss kan een goede uitkomst zijn. Meestal draag ik helemaal niks op mijn lippen, dus om in één keer lipstick te dragen naar mijn werk vind ik dan toch te spannend. Daarom bestelde ik de NYX buttergloss in Crême Brulee, Tiramisa en Stawberry Parfait.
De buttergloss van NYX komen in plastic tubes. De kleur van de verpakking geven de kleur van de buttergloss weer. Zo kun je goed zien welke kleuren je hebt. Op de onderkant vind je de sticker met de naam. De buttergloss heeft de typische lipgloss applicator. Dit werkt voor mij prima.
De gloss zelf heeft een sterke geur van vanille en suiker. Dit kan storend zijn voor sommige mensen, maar persoonlijk vind ik het wel lekker. De NYX buttergloss heeft meer dekking dan een normale lipgloss, dus je krijgt zeker een kleur op je lippen. Het voelt verzorgend aan op je lippen, maar ook iets plakkerig. Het blijft ook niet lang zitten. Je moet het gedurende dag wel steeds opnieuw aanbrengen.
 De kleur Crême Brulee is een lichte nude kleur. Het is iets te licht voor mijn huidkleur,maar ik kan het net nog dragen. Het is een prachtige kleur voor mensen met een zeer lichte huidkleur.
Tiramisu is een iets donkerder nude kleur dan Crême Brulee. Deze kleur past iets beter bij mijn huidskleur. Deze kleur is geschikt voor mensen met een lichte tot medium getinte huidskleur. Het is een 'my lips, but better' kleur. Dit is mijn favoriet van de drie.
Naast twee meer natuurlijke kleuren heb ik nog een andere, fellere kleur besteld. Dat is Strawberry Parfait. Strawberry Parfait is een mooie, roze kleur. Deze is heel leuk, als je een dag iets meer kleur op je lippen wilt dragen.
Ondanks het plakkerige gevoel en dat je het gedurende dag steeds opnieuw moet aanbrengen, gebruik ik de NYX buttergloss regelmatig. Ik vind dit een goed alternatief voor een lipstick, als je dat te heftig vind.  De geur en het verzorgende gevoel vind ik fijn. De kleuren die ik heb, vind ik mooi om te dragen. De voordelen wegen hier zwaarder, dan de nadelen. Ik zal de NYX buttergloss met plezier blijven dragen en ik ga zeker nog andere kleuren bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten