maandag 6 januari 2014

Hema Eye Make-Up Cleansing Oil.

Het is belangrijk om je make-up te verwijderen voor het slapen gaan. Soms is het al laat en zijn we verschrikkelijk moe. Dan kan het soms lastig zijn om je er als nog toe te zetten om alles van je gezicht te poetsen. Het maakt het een stuk makkelijker, als wij weten dat we producten gebruiken die ons kunnen helpen om dit snel en gemakkelijk te doen. Ik hoorde dat de Hema Eye Make-Up Cleansing Oil zo'n product was en wilde dit graag proberen.
De cleansing oil komt in een simpele fles. Als je de dop eraf draait zie je een kleine opening, waaruit de oil komt. Hiermee kun je goed doseren hoeveel je van de cleansing oil wilt gebruiken. Het flesje bevat 125 ml. en de oil is ongeparfumeerd.
Je hebt cleansing oils dat je eerst moet schudden om twee vloeistoffen te mengen. Dit is één doorzichtige vloeistof, maar heeft wel dezelfde werking als die andere cleansing oils.
Je brengt het aan op een wattenschijfje en drukt deze tegen je oog. De oil weekt de make-up los, zodat je het vervolgens gemakkelijk kunt verwijderen. Binnen een minuut heb je al je oog make-up verwijdert en dat is één van de dingen wat ik heel fijn vind aan dit product
Een ander ding wat ik fijn vind aan dit product is dat het de ogen niet irriteert. Het steekt en prikt niet, wanneer je het tegen je oog houdt. De prijs is ook een enorme meevaller. Voor 125 ml. van deze goede cleansing oil betaal je 1,80 euro.

Ik kan nog steeds niet echt wennen aan het gevoel dat de oils achterlaten op mijn oogleden, maar dat is dan ook het enige (eventuele) nadeel dat ik kan noemen. Voor de rest is dit een prima cleansing oil dat binnen een minuut al je oogmake-up kan verwijderen. Echt een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten