woensdag 22 januari 2014

Rimmel Exaggerate Liquid Eye Liner.

Weer een product van Rimmel en dit keer is het een eyeliner. In de ochtend heb ik vaak geen tijd om met een apart kwastje en gel eyeliner aan de slag te gaan. Vloeibare eyeliners vind ik op dat moment veel makkelijker. Het product zit al op het kwastje, als je de dop eraf draait en vaak kun je in één keer een streepje maken. Binnen een paar minuten kun jij je ooglook compleet maken met eyeliner en mascara, zonder extra stappen te maken. Mijn eyeliner was op en ik besloot nieuwe te kopen. Mijn aandacht ging uit naar de Exaggerate Liquid Eye Liner van Rimmel.
De Rimmel Exaggerate Liquid Eye Liner is een vloeibare eyeliner met een intense en langhoudende kleur. Met het kwastje heb je de ultieme controle om een gelijkmatig lijntje te maken. Deze eyeliner heeft een veegvaste formule en kan tot 16 uren op je oogleden blijven. Dit product is onder andere dermatologisch getest.
Het heeft het typische uiterlijk van een eyeliner. Het heeft een klein potje met een lange draaidop. Als je de dop eraf draait, zie je het kwastje. Het kwastje is korter en steviger dan ik gewend ben, maar dit vind ik juist heel prettig bij het aanbrengen van de eyeliner. De lengte van de dop is goed. Je kunt het goed vast houden tijdens het aanbrengen. Het kwastje in combinatie met de juiste lengte van de dop zorgt voor de juiste controle om een mooi lijntje te maken.
Deze eyeliner is intens zwart en het houdt gemakkelijk een gehele dag. Na 9 uren begint het wel iets te vervagen, dus ik kan niet zeggen dat het een volledige 16 uren blijft zitten. Voor mij persoonlijk is 9 tot 10 uren lang genoeg. Als je het op je hand aanbrengt en het laat drogen, zul je echt je best moeten doen om het eraf te wrijven. Het droogt op in een matte finish, wat ik heel mooi vind.
Ik gebruik deze eyeliner graag. Het is gemakkelijk aan te brengen en je kunt hier zonder veel moeite mooie lijntjes zetten. Het droogt op in een matte finish en blijft lang zitten. Dit zijn ook weer twee punten waar ik erg tevreden over ben. Ik ben helemaal blij met de Rimmel Exaggerate Liquid Eye Liner.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten