maandag 13 januari 2014

Maybelline 24h Color Tatoo: Permanent Taupe en Eternal Taupe.

Het is fijn om te weten dat je oogschaduw de geheel dag blijft zitten. Je hoeft je niet druk te maken over dat het in de lijntjes gaat zitten en je hoeft niet elke keer in de spiegel te kijken, om te controleren of alles nog goed zit. Dit wilde ik zelf graag een keer ervaren en ik hoorde dat de Color Tatoo van Maybelline een goede basis is voor oogschaduw. Ik zag ze liggen in de schappen en besloot om er twee mee nemen: Permanent Taupe en Eternal Gold.
Maybelline Color Tatoos komen in glazen potjes met een zwarte, plastic draaidop. Op de dop vind je ook de naam van de kleur. De naam van het product vindt je zowel op de dop, als op de onderkant van het glazen potje.
 In deze potjes zit een gel-cream eyeshadow. Hier begreep ik eerst niets van, tot ik ze ging proberen op de achterkant van mijn hand. Als je met je vinger in het product gaat, lijkt het te veranderen in een gel. Dit komt waarschijnlijk door de warmte van je vinger. Als je het dan vervolgens aanbrengt, voelt het net alsof je crème aanbrengt op je huid. Dit gelachtige formule voel je meer bij Eternal Gold, dan bij Permanent Taupe.

Eternal Gold is een gouden gel-cream oogschaduw met shimmer. Deze heb ik ook gebruikt tijdens Kerstlook #1. Voor mijn gevoel bevat deze meer gel en daardoor vind ik het lastiger om de kleur egaal aan te brengen op het ooglid.
Permanent Taupe is een grijsbruine-taupe kleur. Deze bevat minder gel en daardoor kan ik bij deze beter de kleur egaal aanbrengen op het ooglid.
Ik heb beide de gehele dag gedragen onder een oogschaduw. Zij zorgen er echt voor dat de oogschaduw goed blijft zitten. De oogschaduw vervaagt niet en gaat niet in de lijntjes zitten, maar blijft mooi op zijn plek. Daar hoeven wij ons niet meer druk om te maken, als wij deze hebben aangebracht! Het is alleen jammer dat ik Eternal Gold niet geheel egaal aan kan brengen op het ooglid, maar voor de rest ben ik heel erg tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten