dinsdag 31 december 2013

Kruidvat Pure Treatment Control Stick.

Iedereen heeft wel eens een periode dat je baalt van je huid. Wanneer de huid heel onrustig is, kun je last krijgen van rode plekjes, puistjes en andere vervelende dingen. Bij mij uit het met name in puistjes en helaas niet zomaar puistjes. Ik heb dan vaak last van diepe, onderhuidse puistjes die lastig te behandelen zijn. Op een gegeven moment had ik er weer zo'n eentje, die maar niet weg wilde gaan. Toen heb ik besloten om naar de Kruidvat te gaan, om te zoeken naar iets wat mij kon helpen. Ik stuitte op de Kruidvat Pure Treatment Control Stick tegen puistjes.
De Control Stick is nummer 6 van de Pure Treatment lijn van Kruidvat. De producten van deze lijn bevatten onder andere Salicylzuur en dat is één van de redenen dat ik voor dit product heb gekozen. Salicylzuur werkt namelijk heel goed tegen puistjes en andere onregelmatigheden.
De Control Stick is een kleine, smalle tube. De vloeistof zelf is een soort doorzichtige gel, dat je op het desbetreffende puistje moet smeren. Het droogt dan op als een soort vliesje dat over je puistje ligt. Dit moet ervoor zorgen dat onder andere de Salicylzuur zijn werkt doet en dat het puistje wordt uitgedroogd en verdwijnt.
Tot nu toe ben ik super tevreden over de Control Stick van Kruidvat. Het heeft gewerkt op zowel kleine en grote puistjes. Het heeft wel meer tijd nodig met diepliggende puistjes, maar met consequent gebruik, verdwijnen deze ook. De Kruidvat Pure Treatment Control Stick is verkrijgbaar voor de prijs van 2,99 euro bij Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten