vrijdag 31 januari 2014

L'oréal Paris Top Coat Le Vernis: 916 Confetti.

Dit was eigenlijk een ongeplande aankoop. Ik had weer een aantal dingen opgemaakt en moest deze weer opnieuw aanschaffen. Daarom liep ik rustig door de Kruidvat. Make-up hoorde daar ook bij en zo kwam ik bij de schappen van L'oréal. Ik keek even omhoog en vond deze top coat. Ik werd nieuwsgierig, omdat het er zo apart uitzag. Ik wilde graag weten hoe het eruit zag op de nagels en daarom besloot ik het mee te nemen. Hier lees en zie je hoe deze top coat is.
L'oréal heeft in totaal 5 trendy top coats met verschillende effecten. De confetti is daar één van. Je brengt eerst de kleur aan dat je graag wilt dragen en vervolgens breng je de top coat erover heen aan. L'oréal belooft met deze top coats dat je trendy nagels hebt tot wel 10 dagen lang.
Ik heb eerst twee laagjes licht grijze nagellak aangebracht. Deze nagellak is van Catrice en heet 'Sing: Hey, Dirty-Lilah. Nadat de twee laagjes droog waren, heb ik de L'oréal Paris Top Coat Le Vernis in Confetti erop gedaan. Het effect op de nagels vind ik erg leuk. Deze top coat droogt ook vrij snel, dus ik hoefde niet bang te zijn dat ik het ging verpesten door dingen te snel te doen. De 10 dagen haalde deze top coat niet. Na ongeveer 5 dagen begon de nagellak los te laten en af te bladeren. Dit is dus een belofte die L'oréal niet waar kan maken. Ondanks dat zie ik mijzelf deze top coat toch wel vaker dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten