woensdag 22 januari 2014

Nivea anti-transpirant 48h Roll-on deodorant: Invisible Black & White en Dry Comfort.

Door het regelmatig sporten en constant bewegen, gaan we zweten. Om die reden verfrissen wij ons regelmatig met deodorant. Een aantal weken geleden had ik de pech dat mijn deodorant op was en ik heb een gehele dag rondgelopen met het idee dat ik stonk. Op een gegeven moment kon ik er niet meer tegen heb ik de Nivea 48 Roll-on gekocht in de eerste winkel dat ik tegenkwam. Normaal gesproken koop ik altijd spuit-deodorant, maar nu kocht ik Roll-ons om te proberen en hier lees je wat ik ervan vind.
De anti-transpirant 48h Roll-on deodorants geven, volgens Nivea, een betrouwbare bescherming tegen transpiratie en lichaamsgeur en bieden een milde verzorging.  Het bevat geen alcohol, conserveringsmiddelen en kleurstoffen. De huidverdraagzaamheid is dermatologisch getest.

Daarnaast heeft Nivea anti-transpirant 48h Roll-on in Dry Comfort verzorgende mineralen die de huid extra verzorgen en beschermen. De Nivea anti-transpirant 48h Roll-on Invisible Black & White zorgt voor het verminderen van gele vlekken in witte kleding en voorkomt witte vlekken in donkere kleding.
De Roll-ons komen in glazen potjes, dus het is niet verstandig om ze te laten vallen. De stickers zijn to the point en duidelijk. De Roll-on ballen worden beschermt tegen uitdrogen door een plastic draaidop.
De anti-transpirant 48h Roll-on in Dry comfort heeft een frisse geur, dat mij doet denken zeep. Ik vind het persoonlijk wel lekker ruiken. Het verzorgt mijn oksels goed. Ik gebruik dit vaak na het scheren, zodat ik irritaties kan voorkomen. Overdag zweet ik al minder dan dat ik normaal gesproken deed en ik vind dit wel prettig. Zo hoef ik mij niet meer druk te maken over zweetplekken in mijn shirt na een eindje fietsen of na het maken van een belangrijke toets.
De anti-transpirant 48h Roll-on in Invisible Black & White heeft meer een geur van een deodorant. Deze geur is meer bloemig en meer aanwezig. Het verzorgt mijn oksels ook prima. Ik heb eigenlijk nooit last van gele vlekken in mijn kleding, dus daar kan ik helaas niets over zeggen. Waar ik wel iets over kan zeggen zijn de witte vlekken die je in je kleding kunt krijgen van deodorant. Dit had ik wel eens, maar gelukkig bij deze deodorant niet. Daarom gebruik ik de Invisible Back & White wanneer ik donkere kleding draag.
Ik ben heel blij dat ik destijds deze Roll-on deodorants heb gekocht. Ik kan niet goed meten of de Roll-ons 48 uur ons milde verzorging bieden, maar ze verzorgen en beschermen de oksels goed. Ze ruiken lekker en ze doen wat er in hun beschrijving staat. Kortom ben ik zeer tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten