woensdag 8 januari 2014

Real Techniques Miracle Complexion Sponge.

Ik ben zeer tevreden over de Real Techniques kwasten. De kwasten zijn van goede kwaliteit en ze doen hun werk prima. Toen ik las dat er nu een make-upspons was ontwikkeld, was ik door het dolle heen. Ik zat al een tijdje te twijfelen om de Beautyblender te kopen, maar de prijs hield mij elke keer tegen. Toen ik de prijs van de Real Techniques spons zag, wist ik dat ik deze zou bestellen. En hier is het dan eindelijk, de Real Techniques Miracle Complexion Sponge.
De spons komt in een vrij stoere verpakking. Op de voorkant staat de naam en een korte beschrijving. Op de achterkant staat dat je de spons zowel droog als vochtig kunt gebruiken en dat je het na 1 tot 3 keer gebruiken moet wassen. Het is een 3 in 1 spons. Elke zijde van de spons heeft een eigen functie. Deze functies staan ook kort beschreven op de achterkant van de verpakking.
Als de spons droog is, vind ik het best hard. Om die reden vind ik het prettiger om het vochtig te maken en dan te gebruiken. Volgens de beschrijving kun je de platte kant gebruiken om foundation en concealer rond de ogen en neus de blenden. Ik gebruik juist deze kant om de foundation op de rest van het gezicht te blenden. Dat vind ik persoonlijk makkelijker.
De punt van de spons kun je gebruiken om concealer op gerichte plekjes en puistjes te blenden. Hiervoor is het zeker geschikt. De andere, ronde vlakken kun je gebruiken om de rest te blenden, maar zoals ik eerder noemde, gebruik ik hiervoor de platte kant.
De Real Techniques Miracle Complexion Sponge blendt foundation, concealer en andere vloeibare of crême make-up moeiteloos. Het geeft een prachtige finish aan je make up en is gemakkelijk in gebruik. Deze spons is ook wel goed schoon te maken. De prijs is erg redelijk in vergelijking met de Beautyblender, waar je zo'n 15 euro voor moet betalen.  Voor deze geweldige spons betaal je 5,99 euro en je kunt deze bestellen bij onder andere Boozyshop of Alice & Jo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten