woensdag 2 oktober 2013

The Bodyshop Bodyscrub-gelee en Bodybutter in Pink Grapefruit.

Het scrubben helpt je de dode huidcellen te verwijderen. Ik gebruikte altijd zo'n handschoentje die je kunt kopen in elke drogist, maar die was helemaal gaar geworden. Daarom had ik besloten om een bodyscrub te kopen. Ik kocht mijn eerste bodyscrub gelee en een bodybutter in Pink Grapefruit bij The Bodyshop.
De Bodyscrub gelee is een milde scrub die dode huidcellen verwijdert en je huid glad en zacht maakt. In de beschrijving staat dat het er ook voor zorgt dat een verzorgende product, na het gebruik van de scrub, beter wordt geabsorbeerd. De masserende bewegingen zouden de huid een verkwikkend gevoel geven en bevordert de bloedcirculatie.
Het is een gelachtige scrub. Het voelt zacht en mild aan tijdens het gebruik. Mijn huid voelt goed tijdens het scrubben. Na de tijd voelt mijn huid zacht en egaal aan. Ik heb geen last van irritatie of rode plekken. Ik kan niet zeggen dat verzorgende producten sneller worden opgenomen. Ik heb in ieder geval er niets van gemerkt.
De Bodybutter is een romige crême en werkt intensief en 24 uur lang tegen vochtverlies. Deze bodybutter wordt snel geabsorbeert door de huid, waardoor het vrijwel meteen werkt.
Het is inderdaad romig en werkt bij mij goed tegen vochtverlies. Ik heb dit met name gemerkt bij mijn armen, waar ik soms last heb van droge plekken. Toch helpt het niet 24 uur tegen vochtverlies. Deze bodybutter wordt wel sneller opgenomen, dan ik gewend ben van de andere bodybutters van The Bodyshop.

Beide producten werken goed. Mijn huid is zacht en egaal na het gebruiken van de scrub, in combinatie met de bodybutter. Mijn huid ziet er na de tijd ook goed uit, dus geen irritatie of rode plekken. De volgende keer neem ik wel een andere geur. Deze geur is mij persoonlijk net iets te zoet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten