woensdag 18 september 2013

Maybelline Color Show nailpolish.

Ik heb al nagellak van merken, zoals Essence, Catrice en Hema. Nu wilde ik een nagellak van een ander merk proberen. In de drogist zag ik de Maybelline color show nagellak staan en ik wilde daar wel wat kleuren van proberen. De kleuren die ik meenam waren Winter Baby en Berrie Fusion.

De potjes doen mij erg denken aan de potjes van Catrice, maar dan iets kleiner. De naam van de kleuren kun je vinden op een sticker, aan de achterkant van het potje. Het kwastje vind ik erg fijn. Het is niet te breed, maar ook niet te dun. Ik kan hiermee goed mijn nagels lakken. De nagellak zelf heeft ook de juiste dikte, ook al had die van Winter Baby wel iets dikker gemogen voor een goede pigmentatie.
Winter Baby is een mooie, witte kleur. Het heeft echter wel drie laagjes nodig om de juiste pigmentatie te krijgen. De nagellak brengt mooi aan en heeft een mooie gladde finish. Het brengt dus niet streperig aan, zoals ik bij andere witte nagellak wel gewend ben. Dat is zeker een pluspunt!
Berrie Fusion is een paarse kleur met een parelachtige finish. Deze nagellak dekt prima. Na twee laagjes ben je klaar. Deze nagellak is perfect voor het komende herfstseizoen. De nagellak droogt mooi vlot, waardoor de kans op smeren klein is.
Ik vind deze lakjes wel fijn. Het kwastje is erg fijn om mee te lakken en de nagellak zelf is niet te dik. Toch hoop ik dat de meeste lakjes van Maybelline color show lijken op Berrie Fusion. Bij Winter Baby is de nagellak iets te dun voor de juiste pigmentatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten