zondag 27 oktober 2013

Mijn budgettoppers.

Wij hebben allemaal wel onze toppers in make-up. Soms zijn het duurdere producten, maar zo nu en dan heb je een verborgen juweel uit de drogisterij. In dit artikel ga ik het hebben over deze verborgen juwelen van de drogist. Het is vaak proberen en kijken of iets werk voor jou. Als je dan eindelijk zo'n product vind, heb je er een lange tijd profijt van. Hier komt een opsomming van mijn toppers uit de drogisterij.

Het eerste dat ik wilde noemen is de Maybelline fit me concealer. Deze concealer is mijn held tegen donkere cirkels onder mijn ogen. Het is niet te dik en niet te dun voor een concealer onder je ogen. Het is makkelijk te blenden en heeft een super pigmentatie. Zonder primer en poeder gaat het bij mij wel iets in de lijntjes zitten, dus ik moet wel primen en poederen.
 Hierna komen de blushes van Elf. Deze blushes komen in verschillende, prachtige kleuren. Zij hebben een goede pigmentatie en zijn ook makkelijk te blenden met de rest van je gezichtsmake-up. Je kunt blushes bestellen voor 1 euro of voor 4 euro. Deze blushes zijn te bestellen vanaf de site: eyeslipsface.nl.
Het derde product is de Essence I love stage eyeschadowbase. Deze oogschaduwbasis zorgt ervoor dat je oogschaduw langer blijft zitten en dat de kleuren van je oogschaduws beter tot hun recht komen. Het camoufleert de vlekjes en adertjes op je oogleden en pakt de oogschaduw goed. Het komt in een vrij grote verpakking voor een oogschaduwbasis, dus je kan er een langere tijd mee doen.
Het volgende zijn de Sleek Idivine oogschaduw paletten. De kwaliteit van deze paletten is super. Voor meer informatie en uitgebreide beschrijvingen van een aantal paletten kun je vinden op mijn blog.
Een topper is ook de Essence geleyeliner in 'Midnight in Paris.' Hiermee kun je een mooie, zwarte lijn maken. Deze geleyeliner blijft perfect zitten. Het brokkelt niet af en smeert niet gedurende dag. De dikte van de eyeliner is ook goed en de formule is niet te droog of te nat. Hierdoor kun je een mooie lijn zetten, dat redelijk snel droogt.
De Maybelline The Rocket Volume mascara is de volgende topper. Heeft geeft mijn wimpers de volume dat ik graag wil hebben en blijft gedurende dag goed zitten. De wimpers lijken mooi vol en zwart. De formule is prima en aan twee laagjes heb je wel genoeg. Het borstelje werkt fijn en sepereert de wimpers goed bij het aanbrengen van de mascara.
Als het gaat om de lippen, dan zou ik echt kiezen voor de Maybelline Colorsensational Vivid Lipsticks. Pigmentatie is goed en de fomule is super. Ze drogen de lippen niet uit, maar verzorgen ze juist. De kleuren zijn knallend en mooi. Een echte aanrader!
De Nieuwe lipsticks van Essence zijn ook toppers. Ze blijven iets minder lang zitten dan de Maybelline lipsticks, maar dat laat nog niet weg dat de pigmentatie en de formule net zo prettig is. Bij de Essence lipsticks heb je wel meer keus uit verschillende kleuren. De laatste toppers qua lipsticks zijn de lipsticks van Catrice. Ook bij deze lipsticks is de pigmentatie goed en ze zijn erg romig bij het aanbrengen.

Dit waren mijn budgettoppers van dit moment. Misschien komen er nog een aantal producten bij, maar dat zullen we nog wel zien. Ik heb nog geen toppers voor foundation, poeder en wenkbrauwen, omdat ik die nog niet gevonden heb. Ik hoop dat jullie het leuk en nuttig vonden om te lezen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten