dinsdag 8 oktober 2013

Essence My Skin mattifyning cream.

De dagcrême die ik altijd gebruikte was nu echt op en ik moest een nieuwe halen. Ik zag de Essence dagcrême voor de normale tot gecombineerde huid in de schap van Kruidvat liggen en ik vond het er wel interessant uitzien. Na de beschrijving te hebben gelezen, besloot ik deze dagcrême mee te nemen. Hier lees je wat ik tot nu toe van deze dagcrême vind.
De Essence My Skin matifying cream is een lichtroze crême, met de geur van zoete bessen. Deze dagcrême bevat dus wel parfum.
Op de verpakking staat dat deze dagcrême een langdurig matterend effect heeft op de huid. Als je het aanbrengt wordt de huid wel degelijk gematteerd, maar niet voor een langere periode. Na een aantal uren begint mijn huid weer zijn glans terug te krijgen.
Bij het aanbrengen voelt de dagcrême fris aan op de huid. Als dat wegtrekt, laat de dagcrême een verzorgt gezicht achter. Zoals ik al eerder noemde is deze dagcrême voor de normale tot gecombineerde huid. Ik heb een gecombineerde huid en daarom had ik deze meegenomen.
Ik vind deze dagcrême niet denderend. Ik vind het matterend effect wel erg prettig, ook al is het niet langdurig. De crême verzorgt mijn huid wel, maar voor mijn wangen niet diep genoeg. Mijn wangen zijn namelijk droger en hebben meer verzorging nodig. Ook vind ik deze dagcrême persoonlijk niet geschikt voor de winter. Helaas zal ik de Essence My Skin mattifying cream niet meer aanschaffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten