dinsdag 29 oktober 2013

Collections lasting perfection concealer.

De Collection lasting perfection concealer is een favouriet van vele Britse youtubers en beautybloggers. Helaas is deze concealer niet beschikbaar in Nederlandse winkels, maar het wordt wel verkocht in Boots. Door de vele reviews was ik nieuwsgierig geworden naar deze concealer en in London besloot ik het te kopen. Hier lees je wat ik van deze concealer vind.
De concealers komen in kleine tubes, met een zwarte dop. De tint kun je vinden op een sticker, op de dop. De letters en afbeeldingen zijn ook zwart, maar vervagen na enige tijd wel van de tubes. 

Deze concealer komt in 4 verschillende tinten: fair, light, medium en deep. De kleuren die ik heb meegenomen zijn light en medium. Light heeft een roze ondertoon en deze gebruik ik voor het wegwerken van donkere cirkels onder mijn ogen. Medium heeft meer een gele ondertoon en deze gebruik ik voor het wegwerken van vlekjes, littekens en puistjes.
De concealer zelf is vrij dik, maar nog wel enigzins vloeibaar. Het dekt onregelmatigheden perfect en is goed te blenden. Het gaat ook niet in de lijntjes zitten. Op de verpakking staat dat de concealer in staat moet zijn om 16 uren te blijven zitten. Het blijft wel lang zitten, maar geen 16 uren. Ik zou zeggen dat het ongeveer 10 uren blijft zitten. 
Ik vind dit een hele fijne concealer. Doordat deze concealer vrij dik is, gaat het niet in de lijntjes zitten. Het dekt perfect alle onregelmatigheden van je huid, de donkere cirkels onder je ogen en het is gemakkelijk te blenden. Het blijft gedurende dag goed zitten en voelt prettig aan op de huid. Kortom blijf ik deze concealer zeker wel gebruiken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten