maandag 14 oktober 2013

Sleek Idivine Ultra Mattes V1 Brights.

Naast de Sleek idivine au natural heb ik in London ook de Sleek Idivine Ultra Matts V1 gekocht. Ik heb dit palet gekocht, omdat ik voor de lente van volgend jaar iets feller wil met mijn oogmake-up. Ook kan dit palet erg handig zijn voor Halloween-looks, dus ik heb dit gekocht met verschillende ideeën in mijn hoofd. Hier zullen jullie lezen wat ik van de Sleek idivine Ultra Matts V1 Brights vind.
Dit palet van Sleek ziet eruit, als alle andere Idivine paletten. Ook deze komt in een zwart, kartonnen doosje met de gebroken oogschaduws erop. Op de achterkant vind je onder andere de naam en de ingrediënten. De oogschaduws zitten weer in hetzelfde plastic, zwarte palet. Als je het palet opent, vind je weer de  grote spiegel en de oogschaduws met het plastic erover heen. Op het velletje plastic zijn de namen van de oogschaduws gedrukt. Bij dit palet krijg je ook een spons-applicator.

Dit palet bestaat uit negen prachtige, felle kleuren en drie zachte kleuren. Het palet bevat drie roze, twee blauwe, twee groene, een paarse, een gele, een oranje, een grijze en een witte oogschaduw. Ze hebben allemaal een kleine reliëf en de finish is bij iedere oogschaduw mat. De pigmentatie van de oogschaduws is super, maar de oogschaduws zijn wel wat poederig. Toch kun je er nog wel goed mee werken. Ze zijn ook nog wel goed te blenden.

Ik begrijp heel goed dat dit palet iets te fel is voor veel mensen, maar ik vind het uitermate geschikt voor de lente/zomer, halloween en eventueel andere feestdagen. De oogschaduws zijn wel wat poederig, maar de pigmentatie is super. Alle oogschaduws zijn mat, maar ook dit vind ik niet erg. Je kunt er wel mooie, felle ooglooks mee maken. Kortom ben ik blij dat ik dit palet in mijn bezitting heb. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten