vrijdag 4 oktober 2013

Kruidvat ontharingsmousse voor de normale en gevoelige huid.

Binnen tien minuten je benen ontharen, zonder dat je er al teveel moeite voor hoeft te doen. Alleen spuiten, een aantal minuten wachten en afspoelen. Zo ben je snel klaar. Dat is het voordeel van ontharingsmousse. Ik wilde dit graag een keer proberen en heb gekozen voor Kruidvat ontharingsmousse voor de normale en gevoelige huid. Dit met de reden dat ik niet wist hoe mijn huid hierop zou reageren. Hier lees je wat ik van de Kruidvat ontharingsmousse vind. 

Het idee dat je alleen de mousse op je been hoeft te spuiten, 8 tot 10 minuten moet wachten en het eraf moet spoelen, vind ik op zich een goed idee. Met name voor multitaskers onder ons, die weinig tijd hebben om het op de ouderwetse manier te doen. Voor mij persoonlijk maakt het niets uit. 

De mousse zit in een wit met roze bus met onderaan een beetje groen. De bus heeft een donkerroze dop. Op de voorkant vind je ook een simpele afbeelding van een been en de naam van het product. Op de achterkant kun je de beschrijving en de gebruiksaanwijzing lezen. 
In de beschrijving staat dat de Kruidvat ontharingsmousse zorgt voor het goed en makkelijk ontharen. De haartjes blijven voor een langere tijd weg en je krijgt minder snel last van stoppeltjes. Er wordt vermeld dat de mousse geschikt is voor de gevoelige huid door zijn samenstelling. Aloë Vera zorgt voor de hydratatie en kalmeert de huid. De Allantoïne in de mousse maakt de huid soepel en zacht. 
In de gebruiksaanwijzing vind je hoe je de mousse moet aanbrengen, hoe lang je het moet laten inwerken en wat je vervolgens daarna moet doen. Onder de gebruiksaanwijzing vind je verschillende waarschuwingen.
Ik heb de Kruidvat ontharingsmousse een paar keer geprobeerd, maar ik ben absoluut geen fan. Het spul stinkt verschrikkelijk op het moment dat je het op je benen spuit en een hele periode erna. Ik vind het gevoel bij het inwerken helemaal niet prettig. Na het afspoelen zie ik dat het niet heeft gewerkt. De meeste haartjes zitten nog op hun plek. Kortom: Laat mij het maar mooi op de ouderwetse manier doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten