zaterdag 12 oktober 2013

Maybelline The Rocket Volume Mascara.

Mascara is iets wat ik elke dag gebruik. Het is iets wat ik, voor mijn gevoel, elke dag moet gebruiken om mij niet kaal te voelen als ik op straat loop. Doordat ik elke dag mascara gebruik, maak ik deze ook regelmatig op en moet ik nieuwe kopen. Als ik nieuwe koop, probeer ik altijd goede mascara voor mijn wimpers te vinden. Deze keer probeer ik de Maybelline The Rocket Volume mascara om te kijken hoe deze werkt voor mijn wimpers.

De Maybelline The Rocket Volume mascara komt in een donkerblauwe tube. Met roze letters staat de naam op de verpakking. Ook het borsteltje wordt in een roze afbeelding weergegeven. Op de dop vind je de sticker met de kleur. De mascara heeft een rubberen borsteltje. De haartjes van het borsteltje zijn heel kort bij de punt en worden langer tot waar de borsteltje aan de steel vastzit. De lengte van de haartjes vind ik perfect. Ze zijn niet te kort, maar ook niet te lang en bij het aanbrengen scheiden ze heel goed mijn wimpers.


Ik heb voor de kleur 'Blackest Black' gekozen, omdat ik dol ben op donkere, zwarte wimpers. De formule van de mascara vind ik prettig. Het maakt zeker mijn wimpers donker en zwart. De formule is ook niet te nat, dus je kunt de volume goed opbouwen. Het is ook niet te droog, dus bij het opbouwen krijg je geen last van klonteren.
Ik vind deze mascara goed werken. Het borsteltje scheidt mijn wimpers goed en de formule vind ik prettig. Het maakt je wimpers mooi donker en je kunt de volume goed opbouwen. Het klontert en smeert niet gedurende de dag.  Hierdoor denk ik dat ik eindelijk een goede mascara heb gevonden, dat werkt voor mijn wimpers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten