vrijdag 4 oktober 2013

Maybelline Colour Sensational Vivid Lipcolours: Vivid Rose en Fuchia Flash.

Ze zijn al favorieten van vele beautybloggers en youtubers. Er wordt al maanden over ze gepraat en geschreven en nu zijn ze ook eindelijk in Nederland gearriveerd. Prachtige felle kleuren, ideaal voor de zomer. Ik heb het natuurlijk over de Maybelline Colour Sensational Vivid Lipcolours. Toen ik de rode tubes in de schappen zag, kon ik ze niet laten liggen. Helaas waren er al veel verkocht, maar toch kon ik er twee meenemen. De kleuren die er nog waren en die ik meenam waren: Vivid Rose en Fuchia Flash.
De lipsticks komen in fel rode, vierkanten tubes. Helaas worden die in de winkel wel helemaal beplakt met stickers en dat vind ik jammer voor het uiterlijk van de lipsticks. Voor de rest bestaat de onderkant, de bovenkant en het draaigedeelte uit zilverkleurig plastic. Op de onderkant vind je ook een sticker met het nummer en de naam van de kleur. Ook de kleur zelf is weergegeven op de sticker.
De Colour Sensational Vivid Lipcolours komen in 10 verschillende kleuren. Ze zijn er van roodoranje kleuren tot roze kleuren. Vivid Roze is een donkerroze kleur. Fuchia Flash is meer een lichtroze kleur met een paarse ondertoon. Beide kleuren kunnen zeker je lippen laten knallen. De kleuren vind ik erg spannend en mooi.
De lipstick zijn romig en zacht bij het aanbrengen. Ze hebben wel een sterke vanille geur en ik kan begrijpen dat sommige mensen hier niet gecharmeerd van zullen zijn. Persoonlijk vind ik de geur wel lekker. Gedurende de dag blijven de lipsticks goed zitten. Ik hoefde pas na ongeveer 5 uren weer bij te werken. Ze drogen de lippen niet uit, maar hydrateren ze juist. De finish van de lipsticks vind ik erg mooi. Het is niet te glanzend, maar ook niet te mat. Dit vind ik perfect bij zulke kleuren lipstick.
Ik snap zeker waarom deze lipsticks zo populair zijn. Ze zijn zacht en romig bij het aanbrengen, ze blijven gedurende dag goed zitten, ze hydrateren de lippen en de finish vind ik echt prachtig. De kleuren zijn spannend en erg mooi. De Maybelline Colour Sensational Vivid Lipcolours hebben er een fan bij.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten