zondag 3 november 2013

Soap & Glory: One Heck Of A Blot Powder.

Naast de Stila in the Light palette en de Collections Lasting Perfection concealer nam ik ook een poeder mee terug naar Nederland. Deze poeder is de Soap & Glory: One Heck Of A Blot powder. Het is een super-transparante, matterende poeder voor alle huidtypen. Deze poeder zou ervoor zorgen dat glimmende gebieden in je gezicht gematteerd worden en zorgt voor een mooie finish op de huid.
De verpakkingen van de Soap & Glory-producten vind ik heel aantrekkelijk. Veel zwart en roze met prachtige afbeeldingen. Dit zie je ook terug bij deze poeder. Het komt in een roze, met zwart doosje. Met grote letters vind je de naam van het product en op de achterkant vind je de afbeelding van de poeder zelf.
De poeder zelf komt in een ronde, plastic doosje met een prachtige afbeelding van een vrouw die haar gezicht poedert. Met roze en witte letters staat de naam van het product op de verpakking. Op de achterkant staat in het kort waar en hoe je de poeder kunt aanbrengen. Ik kan wel begrijpen dat de verpakkingen te druk zijn voor sommige mensen, maar ik vind ze persoonlijk wel wat hebben.
Als je het doosje openmaakt zie je een spiegel met daarop een applicator, waarmee je de poeder kunt aanbrengen. Ook zie je de poeder met daarin Powder erin gedrukt. Het heeft wel een soort van een huidskleur, wat anders is dan andere tranperante poeders. Die zijn namelijk vaak wit van kleur.
Bij het aanbrengen maakt deze poeder je huid meteen mat en het geeft daarbij ook nog een beetje extra dekking. Ik ben super blij met de finish. Het is ook makkelijk op te pakken met je kwast, wat het gebruik ook makkelijk maakt. Het voelt licht aan op de huid en het zorgt ervoor dat foundation en concealer beter op hun plek blijven zitten. Deze poeder voorkomt dat mijn huid erg gaat glimmen gedurende dag. Mijn huid blijft ongeveer 8 tot 10 uren redelijk mat.

Ik zou het heel jammer vinden als ik deze poeder snel op zou maken, want ik vind het namelijk geweldig. Het is één van de weinige poeders dat mijn huid voor zo'n lange tijd mat houdt. De finish van de poeder vind ik erg mooi en het voelt licht aan op de huid. Als ik weer in London kom, ga ik deze poeder zeker weer meenemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten