woensdag 4 september 2013

Catrice Blush tint for cheeks & lips.

Catrice heeft weer nieuwe producten aan hun assortiment toegevoegd, zoals ze dat ieder jaar doen rond maart en augustus. Één van de producten die nieuw is, is de Blush tint. Ik had zoiets al eens eerder gezien en wilde graag zelf uitproberen hoe een vloeibare blush werkt.

De Catrice Blush tint komt in een glazen potje met een witte dop. Met witte letters is in het groot de naam weergegeven. Op de achterkant vind je de naam van de kleur en een beschrijving van de Blush tint. Als je de dop eraf gedraaid hebt, zie je de applicator. De applicator doet mij denken aan een applicator van een lipgloss, maar dan dikker. 

De Blush tint zelf is vloeibaar. Het lijkt op een gel en het ruikt niet erg lekker. De pigmentatie vind ik ook niet geweldig. Bij het blenden krijg ik meer op mijn vingers dan op mijn wangen. Hetzelfde geldt voor de lippen. Je ziet het bijna niet op mijn lippen en het smaakt vies.

Ik denk dat ik het toch maar hou op poederblushes. Je ziet de Blush tint amper op mijn wangen en lippen. Het smaakt en ruikt ook nog eens vies. Kortom ben ik helaas niet tevreden over de Catrice Blush tint for cheecks & lips. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten