zaterdag 7 september 2013

Maybelline Fit Me

Een mooie, egale teint is iets wat we allemaal wel willen. Helaas hebben we dit niet vaak van onszelf, maar gelukkig zijn er een aantal producten die ons hiermee kunnen helpen. Één van deze producten is een foundation. Het vinden van de juiste foundation is niet eenvoudig. Zo nu en dan moet je iets proberen, voor je de juiste foundation hebt gevonden. Mijn lichaam is vrij bruin geworden in deze zomer en daardoor had ik een nieuwe foundation nodig. Ik heb dit keer gekozen voor de Maybelline Fit Me foundation, in de hoop dat deze het beste bij mij zou passen.
Maybelline Fit Me foundation komt in een glazen, langwerpige flacon met een zwarte dop. Onder de dop vind je een pompje, waarmee je de foundation uit de flacon pompt. De naam staat zowel op de dop, als op de achterkant, op een sticker. De foundation komt in 18 kleuren. Mijn kleur voor deze foundation is 120 Classic Ivory.
Het is de eerste gel foundation van Maybelline. De foundation is best vloeibaar, maar je kunt er nog goed mee werken. Het leek eerst erg oranje op mijn huid, maar nadat het geblend was zag je hier niets meer van. Het blendt mooi met de huid en past goed bij de rest van het lichaam. Het heeft een mooie, natuurlijke finish. De foundation geeft je een medium dekking. Het bevat ook SPF 18, dus het beschermt ons tegen de effecten van de zon.

De foundation blijft gedurende dag wel goed zitten. Aan het einde van de dag zie je wel wat vlekjes en andere onregelmatigheden er iets doorheen schijnen, maar over het algemeen valt het mee. Ik ben blij dat ik voor deze foundation gekozen heb. Ik ben tevreden over de kleur, finish en over het feit dat het SPF bevat. Ik blijf het zeker gebruiken tot het helemaal op is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten