woensdag 4 september 2013

Essence lashes go wild mascara.

De nieuwe producten van Essence zijn niet alleen foundations, lipsticks of blushes, maar ook een mascara. Deze mascara heet de Lashes go wild mascara en het ligt al in de schappen van de drogist. Ik heb deze meegenomen om te testen en hier lees je wat ik van deze mascara vind.
Als je de verpakking ziet, zou je niet denken dat het een mascara is. Het komt namelijk in een soort tube, met een zwarte dop. De manier waarop Essence de naam heeft weergegeven vind ik erg leuk. Het geheel heeft een erg stoere uitstraling.
Het borsteltje vind ik erg apart. De haartjes vind ik vrij lang en ze staan ook erg dicht bij elkaar. Essence noemt dit borsteltje een bubblebrush. Normaal gesproken ben ik niet zo'n fan van dit soort borsteltjes.
In de beschrijving staat dat de mascara zorgt voor extra volume en zwarte wimpers. Helaas gebeurt beide niet bij mij. De formule is zo droog dat de mascara al snel begint te klonteren en af te brokkelen. Het borsteltje helpt ook niet om mijn wimpers uit elkaar te houden. Daardoor kan ik de volume niet opbouwen en krijg ik niet de wimpers die ik wil. De mascara ruikt ook nog eens niet lekker.

In het kort ben ik dus niet tevreden met deze mascara. Door de droge formule en het borsteltje kan ik er helemaal niets mee. Ik krijg geen lengte, geen zwarte wimpers en helemaal geen volume. Helaas is dit een teleurstelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten