zondag 1 september 2013

Elf contouring Blush & Bronzing powder.

Het was hartje zomer en ik zocht een mooie blush en een bronzer die paste bij dit seizoen. Ik was op eyeslipsface.nl aan het kijken en vond een duo met een blush en een bronzer. Er wordt van deze duo gezegd dat het dupes zijn voor Nars Orgasm en Nars Laguna. Helaas kan ik dit niet controleren of het waar is, want ik heb de producten van Nars niet. Daarnaast vond ik de kleur van de bronzer wel bij mijn huidskleur passen en ik vond de blush er heel mooi uitzien, dus ik besloot om het duo te bestellen.
Als je de bestelling binnenkrijgt, dan komt de contouring Blush & Bronzer powder in een zwart, kartonnen doosje met daarop een afbeelding van het duo. Wanneer je het doosje openmaakt vind je het duo in een plastic, zwart doosje met een spiegel. Over de blush en de bronzer heen ligt een stukje plastic met ELF erop. Het zwarte plastic waarin de blush en bronzer zitten kan loslaten, omdat het niet goed gelijmd is. Natuurlijk weet ik niet of dit alleen bij mij het geval is, maar ik wilde dit wel even melden.
De blush en bronzer bevatten allebei shimmer. Bij het aanbrengen zie je bij de blush hier meer van, dan bij de bronzer. Hier ben ik wel blij mee, omdat ik toch liever matte bronzers heb. Het gebruik van beide geeft je huid een gezonde glow.
De blush heeft een peachy kleur en het heeft gouden shimmer. Het zou een dupe zijn voor Nars Orgasm. Bij het aanbrengen geeft het je wangen een mooie kleur. De blush kun je goed zonder highlighter dragen, omdat deze blush al shimmer bevat.
De bronzer is een bruine kleur, met lichte gouden shimmer. De shimmer valt gelukkig niet al teveel op. De bronzer zou een dupe zijn voor Nars Laguna. Het is misschien niet een goede kleur voor mensen met een erg lichte huidskleur.

De pigmentatie van zowel de blush als de bronzer is super. Ook is het goed op te bouwen, maar meestal ben je na één keer aanbrengen wel klaar. Het is twee in één, dus ook makkelijk om mee te nemen. Het is zo makkelijk en de kleuren vind ik zo mooi dat ik het nu dagelijks gebruik. De contouring Blush en Bronzer powder is voor 4 euro te koop bij eyeslipsface.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten