woensdag 4 september 2013

Essence Long Lasting Lipsticks.

Essence komt onder andere met nieuwe lipsticks. Ik werd erg nieuwsgierig, toen ik de zwarte hulzen in het schap zag staan. De eerdere lipsticks verkopen zij nog steeds, maar ik heb nooit de neiging gehad om deze te kopen. Ik was namelijk nooit tevreden met de swatches die ik maakte van deze lipsticks. Bij de nieuwe lipsticks was dit heel anders en ik besloot er vijf mee te nemen om te proberen.
De long lasting lipsticks komen in zwarte hulzen. Op de bovenkant van de dop staat de 'e' van Essence. Op de onderkant van de huls vind je een sticker met de kleur, het nummer en de naam van de lipsticks. In het midden van de huls vind je een ring, waarmee de kleur nog eens wordt weergegeven. 
De Long lasting lipsticks komen in 10 mooie kleuren. Voor elke gelegenheid is er wel een kleur die je op kunt doen. Ze hebben roze, rode, bruine en paarse tinten. Hier komen de swatches van de lipsticks die ik mee heb genomen, zodat je een beeld krijgt van de finish, kleur en pigmentatie van de lipsticks.




Als je de lipsticks omhoog draait, zien ze eruit als alle andere lipsticks. Alleen is hier het logo van Essence er ook nog in gedrukt. De lipsticks hebben een roosachtige geur, die je bijna niet ruikt bij het aanbrengen. Dit vind ik wel prettig.
De lipsticks zijn romig, maar niet te zacht bij het aanbrengen. De pigmentatie is al goed bij de eerste keer aanbrengen. Je kunt de pigmentatie ook goed opbouwen. De finish is niet mat, maar ook niet te glimmend. Na het eten en/of drinken moet je wel elke keer de lipstick bijwerken. Zonder eten of drinken gaat de lipstick ongeveer 3 uren mee.

Ik vind deze lipsticks erg fijn en erg mooi. Ik zou ze zeker aan iedereen aanraden om te proberen. Voor iedereen is er wel een kleur. De finish is erg mooi en ze zijn romig bij het aanbrengen. Ik ben enthousiast en zal deze lipsticks zeker vaker gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten