donderdag 12 september 2013

Sleek Idivine au natural palette.

In London stuitte ik in de Superdrug op het schap van Sleek. Ik had al enige tijd de Sleek Idivine au natural op het oog, maar had het steeds uitgesteld om deze te bestellen. Nu nam ik de gelegenheid om de schap goed door te kijken en om onder andere Sleek Idivine au natural alsnog te kopen. Hier lees je wat ik van dit pallet vind.
Het doosje en het palet zelf zien eruit als alle andere palletten van Sleek. Het komt in een zwart, kartonnen doosje waarop de oogschaduws gebroken worden weergegeven. De oogschaduws zelf zitten in een mat zwart doosje met een spiegel. Over de oogschaduws heen ligt een velletje plastic. Op het velletje plastic staan de namen van de oogschaduws.
 Zoals de naam al zegt, bevat dit palet alleen natuurlijke kleuren. Er zijn verschillende bruintinten, licht geel/oranje tinten en grijstinten in. Ook heeft dit palet een soort donkergroen, een witte en een zwarte oogschaduw. Er zit wel enige variatie in de finishes. Er zitten acht oogschaduws met matte finish en vier oogschaduws met een shimmer in. Hierdoor kun je wel mooie, gevarieerde looks mee maken.
De pigmentatie is bij de onderste rij oogschaduws beter, dan de bovenste rij. Van de bovenste rij zijn Nougat en Taupe nog even goed als de onderste oogschaduws. Er zijn dus vier oogschaduws waarvan de pigmentatie duidelijk minder is. Dit vind ik wel jammer, omdat het meteen een kwart van het palet is.

Bovenste rij.
 Onderste rij.

De Sleek Idivine au natural is helaas niet het beste palet die ik heb van Sleek. Dit komt doordat er vier oogschaduws in zitten die een slechte pigmentatie hebben. Toch kan ik dit palet nog goed gebruiken om mooie looks mee te maken, door de variatie aan finishes en de mooie kleuren. Toch zou ik eerder de Sleek Idivine oh so special of respect palet aanraden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten