vrijdag 13 september 2013

Nailart: Fall plaid nagels.

Ik wilde iets nieuws voor jullie bedenken om te lezen op deze blog. Na lang nagedacht te hebben, kwam ik op het idee om nageltutorials te doen. Het leek mij wel leuk en iets heel anders dan ik normaal doe. Ik zal proberen om zo regelmatig mogelijk mooie nageltutorials te plaatsen. Helaas valt het niet mee met mijn kleine nagels, maar ik zal zeker mijn best doen. Ik hoop dat jullie dit net zo leuk vinden als ik. Laat ik dan maar beginnen met een Plaid nailart voor de herfst.

Na het vijlen is het belangrijk dat je een base coat op je nagels aanbrengt. Een base coat beschermt je natuurlijke nagels. Je hoeft maar 1 laagje base coat aan te brengen.
Nadat de basecoat opgedroogd is, kun je twee lagen kleur aanbrengen. Het beste is om iedere laag ongeveer vijf minuten te laten drogen. Omdat wij een herfstplaid maken, gaan we kiezen voor herfstkleuren. De kleuren donkerrood, paars, (donker)bruin en donkergroen zijn onder andere de trend dit herfstseizoen. Ik heb gekozen voor een donkerrode nagellak van Catrice. De kleur heet "Caught on the red carpet".
Daarna pak je een zwarte striper en maak je aan elke kant van de nagel een verticale lijn.Vervolgens maak je aan de onderkant en aan de bovenkant van de nagel een horizontale streep.
Met een witte striper maak je een verticale streep door het midden en vervolgens helemaal aan de zijkant van de nagel, naast de zwarte streep.
Daarna maak je met dezelfde witte striper een horizontale streep door het midden en een streep helemaal bovenin de nagel, boven de zwarte streep.
Laat het geheel 5 minuten goed drogen. Als laatste breng je een top coat aan. De top coat zorgt voor een mooie glans en helpt de nagellak langer blijven zitten.

Dit was de nageltutorial voor deze keer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Zoals ik al eerder noemde zal ik proberen om regelmatig nageltutorials te plaatsen en deze zo goed mogelijk voor jullie uit te voeren en te beschrijven. Ideeën voor nageltutorials zijn altijd welkom! Laat jullie suggesties achter in de opmerkingen en zal ik kijken wat ik kan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten