dinsdag 3 september 2013

Miss Sporty studio lash eyeliner: extra black.

Het is makkelijker om mee te nemen, dan apart een potje en een kwast. Een liquid eyeliner is ideaal. Ik was, voor ik op vakantie ging, in de Etos en besloot deze eyeliner van Miss Sporty mee te nemen. In de vakantie was ik benieuwd naar hoe vaak ik dit zou gebruiken en hoe het zou zijn aan het einde van een lange dag wandelen door een grote stad.

De vloeibare eyeliner van Miss Sporty zit in een zwarte verpakking met daarop gouden letters. Het heeft een draaidop, met daaraan de applicator. De dop is lang en daardoor kun je het goed vast houden tijdens het aanbrengen van de eyeliner. De applicator had iets korter en minder flexibel mogen zijn. Ik vind het hiermee erg lastig om een dunne lijn te zetten zonder het te verknoeien.

De eyeliner zelf is erg zwart. Je moet wel een paar keer over de lijn heen, omdat het streperig aanbrengt. Je ziet bijvoorbeeld in je lijn je huid in het midden doorheen schijnen. Het droogt vrij snel, dus je kunt snel weer op pad. Het heeft ook wel een mooie finish, als het droog is. Het is niet te mat, maar het is ook niet glimmend. Het gaat aan het einde van de dag wel iets smeren. Het is dus handig om iets mee te nemen, om het uitgesmeerde deel weg te poetsen en weer netjes te maken.

Toch zal ik voor de volgende keer een andere eyeliner kiezen. Ik vind het lastig om met deze een dunne lijn te zetten en aan het einde van de dag begint het te smeren. Ook moet je na je eerste lijn er weer een keer overheen, om het goed zwart te krijgen. Mijn conclusie is helaas dat ik geen fan ben van deze eyeliner.
Wat zijn jullie favoriete liquid eyeliners? Vertel het mij alsjeblieft! Ik sta altijd open voor suggesties en wil graag producten, die voor mij nieuw zijn, proberen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten