maandag 23 december 2013

Nageltutorial: Simpele kerstnagels.

We zijn al een tijdje december en de kerstdagen komen steeds dichterbij. Het is de tijd dat we gaan nadenken over onze outfits en looks voor de komende kerstfeesten -en diners. Ook al ben je met familie en vrienden, toch willen de meeste er op hen best uitzien. Nagels kunnen hier natuurlijk ook bij horen. Hier laat ik jullie een nail art zien, dat je snel en gemakkelijk kunt maken en geschikt is voor de feestdagen.
Natuurlijk begin je eerst met het aanbrengen van een base coat op je nagels. Dit is een goede basis voor de nagellak dat je erover heen aanbrengt, maar het belangrijkste is dat het je natuurlijke nagels beschermt.

Nadat de base coat droog is, kun je de kleur op je nagels lakken. De kleur die ik gekozen heb, is een nagellak van L'oreal. De nummer is 402 en de naam is 'Moulin Rouge'. Het is een mooie, klassiek rode kleur. Hiervan breng ik twee laagjes aan op mijn nagels.
Het duurt ongeveer 5 á 10 minuten voor beide laagjes droog zijn. Daarna breng je op twee derde van je nagel vanaf de top, een gouden glitter nagellak aan. Ik gebruik de Essence colour en go nagellak, nummer 94, 'Golden Fever'. 
 Als dat droog is, breng je op één tweede van de nagel dezelfde glitternagellak aan.
Vervolgens doe je hetzelfde op één derde van de nagel en op het uiterste topje van je vingernagel. Zo krijg je een mooi effect met de glitternagellak.
Wanneer alle lagen droog zijn, is het tijd voor het aanbrengen van een top coat. Een top coat zorgt er onder andere voor dat je langer kan genieten van je nagellak. 
Zo heb je in korte tijd nagels die helemaal klaar zijn voor de feestdagen. Wat zijn jullie van plan om te dragen op je nagels? Ik wens jullie veel plezier met de voorbereidingen voor Kerst en tot de volgende keer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten