maandag 9 december 2013

Mijn nieuw kapsel.

Mijn haar was weer een paar centimeter gegroeid en de mooie, rode kleur was al aardig aan het vervagen tot een licht roze. Al een aantal dagen kon ik er niets anders mee, dan opzij borstelen en het begon mij alweer te irriteren tijdens het sporten. Het werd dus tijd voor een bezoekje aan de kapper. Ik maakte een afspraak en hier laat ik jullie zien hoe het geworden is.
Om de zoveel weken maak ik, samen met een vriendin, een afspraak bij Haarstudio Winan in Drachten. Daar knipt en kleurt steeds dezelfde kapster ons haar. 
We hebben dit keer voor hetzelfde model gekozen als de vorige keer. De zijkanten en een gedeelte van de nek worden gescheerd met een tondeuse. De bovenkant houden we langer, maar wordt wel bijgesneden. We houden een lengte aan, zodat ik tijdens het stylen kan kiezen uit meerdere mogelijk heden. Mogelijkheden zoals, een kuif, het recht overeind zetten, opzij of naar achteren borstelen. Dit vind ik fijn, omdat het kapsel mij dan niet te snel gaat vervelen. 
Deze keer heeft de kapster de korte stukken, die zij gescheerd heeft, een knalrode kleur gegeven. De bovenkant heeft de kapster ontkleurt. Vervolgens hebben ze daar ook een kleur in gezet, een soort blond met een rode ondertoon, dat later moet vervagen tot een mooie pastelkleur. 

Ik vind het super wat ze heeft gedaan met mijn haar en dat ben ik eigenlijk elke keer als ik daar vandaan kom. De klantvriendelijkheid bij Haarstudio Winan vind ik erg fijn. Dat is één van de redenen dat ik dit met jullie wilde delen. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen. Naar welke kapper gaan jullie om jullie haartjes te laten knippen en eventueel kleuren?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten