woensdag 11 december 2013

Kruidvat Nail Care: Nailpolish remover.

De zoveelste fles ging er bij mij doorheen, dus ik was weer verplicht om nieuwe te kopen. De Kruidvat Nail Care: Nailpolish removers vielen meteen op in de schappen. Ze zien er namelijk totaal anders uit dan de andere nagellakremovers van Kruidvat's huismerk. Mijn interesse was gewekt en ik besloot om er één mee te nemen om te kijken hoe deze werkt.

De Nail Care: Nailpolish remover komt in een semi, matte fles van 250 ml, dus je kunt er een tijdje mee doen. De bedrukking en de kleuren zijn duidelijk anders dan de eerdere nagellakremovers van Kruidvat. Die stickers waren vooral roze, terwijl deze vooral zwart is. Op de achterkant vind je een beschrijving van het product en een korte gebruiksaanwijzing. Je hebt deze nagellakremover met aceton en ook zonder aceton.

De nagellak remover heeft een roze kleur en verwijdert zonder problemen 'gewone' nagellak. Bij glitternagellak moet je echt nog je best doen. Je moet alsnog de glitternagellak laten weken in deze nagellakremover, voordat de glitters loslaten. Voor het verwijderen van glitternagellak adviseer ik toch een andere remover, zoals de Kruidvat nail polish remover met een spons in het potje. Bij deze hoef je alleen je vinger in het potje te draaien en het verwijdert alle soorten nagellak zonder problemen.
Na gebruik ruik je echt de zoete bloemige geur van de nagellakremover. Het is niet een overdreven geur, dat stoort. Het droogt de nagelriemen wel iets uit, dus ik adviseer om, na het verwijderen van de nagellak met deze remover, je nagelriemen in te smeren met lotion of crème. Deze nagellak remover is bij Kruidvat te koop voor de prijs van 1,29 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten