woensdag 1 oktober 2014

Mijn skincareroutine.

Al eerder heb ik geprobeerd uit te leggen hoe belangrijk het is om je gezicht te reinigen. Door je gezicht goed te reinigen zorg je voor vermindering van oneffenheden in je gezicht. Daar ben ik al maanden druk mee bezig en hier lees je wat ik nu doe om puistjes en andere vervelende dingen uit mijn gezicht te weren.

'S ochtends gebruik ik als eerste de Nivea reinigingsmelk voor de gevoelige huid. Dit laat ik ongeveer 2 minuten goed intrekken. Vervolgens verwijder ik de reinigingsmelk met de sensitive 3 in 1 micellair water van Nivea. Normaal laat ik het hierbij, maar als mijn huid die dag onrustig is, maak ik mijn huid verder nog schoon met de L'oréal Sublime Soft verzachtende tonic.
Na het reinigen verzorg ik mijn huid door The Bodyshop Seaweed dagcrême aan te brengen in mijn t-zone. Op mijn wangen breng ik Bioderma dagcrême voor de vochtarme huid aan. Onder mijn ogen komt de Kruidvat oogcrême met vitamine E. Op mijn lippen breng ik vaak een lippenbalsem aan.
'S avonds reinig ik mijn huid vaak onder de douche. Als eerste was ik mijn gezicht met een washandje met lauwwarm water. Vervolgens reinig ik mijn gezicht verder met de Phillips VisaPure en The Bodyshop Seaweed facewash. Na het douchen gebruik ik de L'oréal Sublime Soft verzachtende tonic om de restjes make-up en facewash van mijn gezicht te verwijderen.
Hierna smeer ik The Bodyshop Seaweed night repair op mijn t-zone en de Nivea herstellende nachtcrême op mijn wangen. Dezelfde oogcrême komt onder mijn ogen en ook voor het slapen breng ik vaak een lippenbalsem aan.
Twee keer in de week geef ik mijn gezicht een diepe reiniging. De eerste reiniging doe ik met de Phillips VisaPure op de hoogste stand en The Bodyshop Seaweed facewash. Vervolgens doe ik de Nivea neusstrip op mijn neus om mee-eters tegen te gaan.
De tweede reiniging doe ik met een masker. Ik gebruik de Freeman Charcoal & Black Sugar Facial Polishing Mask of Freeman Pomegranate Facial Revealing Peel-Off Mask. Na de masker verwijder ik de restjes met de sensitive 3 in 1 micellair water.
Na de diepe reinigingen verzorg ik mijn gezicht, zoals ik dat normaal ook zou doen.
Dit is wat ik tot nu toe doe. Dit kan natuurlijk in verloop van tijd veranderen, maar dan zal ik jullie wel een update geven. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en hopelijk tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten